Älskar kleenex med smörjande effekt. Man slipper sår runt näsan

Nu ska jag hitta tågstationen, hoppa av vid lausanne flou? flon? Jag kommer inte ihåg vad det heter. Sedan bearbeta mig genom gatorna. Detta är ett stort steg för mig. Jag har aldrig gjort nått sånt här själv. Jag ska även försöka mig på att köpa ett tågkort alldeles själv. Det heter något som jag verkligen inte kommer ihåg. Faan å.
Franska är fasen inte ett lätt språk. Lunch ska jag äta själv. Fy och fan asså....nu rinner snoret, ursäkta
Bad om ursäkt till en gubbe på svenska igår. 'heeeeh oj, ursäkta'. Oj, vad mina värdföräldrar skrattade åt mig. Men den bjöd jag på.
Nu ska jag springa mot spårvagnen/tåget, eller vad man nu säger.
Au revoir(stavas det så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0