Alperna

Då jag promenerade genom St sulpice, så höll jag på att tappa andan. Eller, jag tappade andan. Man såg ju för fasen Alperna. Det var så vackert att jag fick gåshud. Synd bara att det inte blir lika bra på bild som i verkligheten.
Dessa bilder är tagna från tomten och det är jättedimmigt över sjön. Tycker inte alls synd om dom som måste bo i denna område. St Sulpice. Kom ihåg det. Blir ni någonsin äckligt rika. Flytta till Schweiz-Lausanne-St Sulpice. Det är en order.
Nu skypar jag med mina kusiner och dom är lika söta som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Gunder

Vilka suveräna bilder :-) Blir verkligen avunds på motiven som finns där du är! Och jättekul följa ditt "nya" liv på bloggen.



Kram GB

2012-02-18 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0