Alltså

Jag får små lyckorus hela tiden
Nyss kom ett paket som innehöll en stock snus(WAARRRRUUUP BITCHEEES. Tack pappa och Erica <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ) och jag nästan grät av glädje.
Sen att Maggio kommer på stadsfesten, fiiiifaaaaaaaaaaaaaaaaaan assåååå! Mina två veckor i Schweden kommer bli nnnnnaaajjjjsjsjsjjsjsjssssss. Åh nu längtar jag efter stugan. Lite grillad korv med bostongurka. mmmmmMmmm. Hur ska jag hinna allt på två ynka veckor?? Huuuuur??? Allt går med lite våld(och vaselin). Hähähähähääää. Sen att jag har vårkänsla i kroppen skadar ju inte alls. Ingen snö så långt ögat kan nå, inte en snöflinga på fleeeera dar. Ne det funkade inte, för många stavelser. blup.
Ursäktar mitt ordbajs.
Nu ska jag äta ett äpple. Jag bara älskar att skära upp ett äpple i klyftor och äta det bit efter bit. Det är sån härlig känsla. Sen kanske jag tar en tripp till coop och handlar tuggummi eller något annat. Coop är en bra affär här. Allt finns. Det märks att jag bor i en småstad då jag glädjer mig åt ett Coop. Grattis Hanna. Eller jag kanske tar en tripp ner till the Bahnhof och tar mig en kaffe? Åhh kaffe. Jag har inte druckit en god kaffekopp sen jag kom hit. Snus och kaffe, blir det. Kaffe och snus. mmmm YumYum. Jag kanske till och med tar med mig en bok. Haha sitta och dricka kaffe och läsa en bok. Det gör jag. Fick trots allt en gratis kaffe då jag köpte tågkorten igår:P:P det var ju bra, eftersom att tågkorten kostade bajsapasatmycket.
Ursäktar mitt ordbajs igen.
Nu ska jag fortsätta läsa bok.
XOXO / Hannigirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0