Aaaaalllltsååååååå

MammaElin kommer i Maj och då ska vi till Zermatt *Läääängtaaaa:]*
Sen måste jag bara få fråga angående facebook. Vem fan ändrar sin relationsstatus till "Det är komplicerat"? Alltså. Ursäkta, men har vi människor inget privatliv längre? Jag tror jag ska ta bort mig facebook(kommer aldrig hända), det är bara en onödig jävlig sida som amerikaner blir rika på. Nä ve och fasa.
Alltså seriiööööst. "Det är komplicerat" hahahahaahhahaa åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh guuuuuuuuuuuuuuuud. Om min framtida kille ändrar sin relationsstatus till "det är komplicerat" efter ett bråk eller liknande så kommer han åka ut från mitt(eller vårt gemensamma) hem med huvudet före.
Kände bara att jag var tvungen att lufta lite. ahhhhh skööönt. Nu är jag tillbaka. Förutom att jag skulle kunna döda för en liten snusjeeevel alltså. Hoppas det kommer på posten imorgon. Jag vet inte om jag klarar av en enda dag till utan nikotin i min kropp. Och jaaa jag hör själv hur hemskt det låter"Men gddd så hemskt, hon måste ha nikotin för att fungera" Jävligt tragiskt mina vänner. Jävligt tragiskt. Jaaag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.
Tog jättefina bilder på Emma idag. Men Parenteserna vill inte att jag ska lägga ut några bilder på henne och I respect that så att säga.
Puss och kram och nyp i stjärten. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0