The weekend that went by

Jag har sträckt min ena skinka och det gör sjukt ont. I fredags så var det indisk middag och sedan kareokekväll som gällde i bolligen med Aline, steph och killkompisarna. haha är allt jag har att säga. Det sjöngs på både engelska tyska och schweizertyska. haha. Tog en taxi hem till Aline vid 04.00 och somnade med största leendet på läpparna. 
 
Tyvärr har jag inga bilder från lördagskvällen. Lika bra det. För här ligger jag med en fet ångest. Kom hem sju i morse och vaknade klockan 12.00 av att det både plingade och ringde i båda mina telefoner. *poppistjej:92*:P:P:P Skulle egentligen åka och klättra men eftersom att det gick lite(vädligt för mycket) pengar i helgen så sket jag i det. Nu försöker jag förgäves få tag på Aline som vägrar svara. Kvinna om du läser detta, SVARA DÅ JAG RINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Uh, nu kallar duschen för andra gången idag. Jag känner mig obotligt smutsig idag. Det har kommit snö också. Älskar snö<3 då jag cyklade hem i morse så började det toksnöa och jag antar att det fortsatte hela morgonen för det är rätt så mycket som ligger kvar på marken. Tjuuhuuuu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0