NYTT BLOGGINLÄGG ALINE

hallo, wie gehts? Här är det bara bra. Livet rullar på. Har hänt en massa kul sedan jag kom hem. Onsdagen var nog den segaste dagen någonsin. Spenerade dagen på arlanda och ville i princip dö sista timmen. Vaaaaaaaar så utråkad. Torsdagen mötte jag upp pappa på kirre, sprang in i mormor och morfar vid påtåren och fick mig ett nytt jobb. Bästa dagen på länge. Kvällen hängde jag hos Lina med Hanna, vi hade julmys och tog i kapp några månader. I fredags gymmade jag med Wille och Jonte. Har fortfarande så mycket träningsvärk i armarna att jag inte tar mig upp från golvet och jag kan inte sätta på mig en jacka. Hemska tider. Kvällen så hade vi middagsbjudning som resulterade i en sjuhelvetes fylla och tre personer i min 120s säng. Jag hamnade tillslut på soffan för att sedan lägga mig i mammas säng. Minnerna är få med roliga. Lördagen vaknade jag sent som fan. Mådde som en kung, gjorde mig i ordning för ännu en middagsbjudning med pojkarna. Rösti stod på schemat. Blev väl sådär inte jättegott, men ätbart i alla fall, hade en skittrevlig kväll och det känns som att balansen i mitt liv är återställd. Idag har jag hängt i hjoggböle med en massa barn och gosat med en 5 månaders bebis. Herregud alltså......vill någon göra mig på smällen? SKOJJA. aldrig i livet. usch Hanna. Sedan vi kom hem har jag bara degat och inte gjort ett piss. Tog en promenad ner på schtaaan för att köpa snus. Underbara snus. Äntligen är vi tillsammans igen <3
 
 
Det är ganska skumt hur likgiltig jag känner mig. Trodde jag skulle vara mer ledsen. Men det är jag inte. Trodde också jag skulle vara mer glad. Men det är jag inte heller. Är som bara som vanligt. Saknar Bern och alla vänner sjukt mycket(särskilt du aline). Säger liksom att Schweiz är hemma då jag snackar med folk kul. hihi
 
Imorgon så börjar jag jobba på Kitchen igen, efter två års uppehåll så börjar jag om. Känner för jävla bra om jag ska vara ärlig! Fruktansvärt bra.
 
Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon. iihhh är nervös.
 

sovgott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0