herregud

GUD alltså. Det borde skrivas om gårkvällen i historieböckerna. "kvällen då Hanna löpte amok och inte hade någon spärr på sin mun" eller "slaget på cowboys i Bern". Idag har jag haft ångesten av mordor med efter ett samtal med gullwille så mår jag lite bättre. Men alltså herregud vad sprit gör mig knäpp. Social okompetent. 
 
Började kvällen med att dricka på tågstationen, raggade upp 17åringar och pratade med en uteliggare som hade cancer och var 38 år. jättesorgligt, kände för att gråta men jag gjorde inte det. Vi tvingade i han lite apelsin och han blev glad. Sen började vi gå mot det ökända cowboys men vi stannade efter ett tag och drack upp våran alkohol. Sen blev Aline "kissnödig" och sprang in till cowboys. DEtta gjorde hon tre gånger. Sen väl då jag kliver in på baren så står ungefär ALLA jag träffat i Bern de senaste månaderna. Då har Tjejfan dragit ihop ett hejdåparty till mig. Du är världens bästa <3 <3 <3 tacktacktack<3<3 Och eftersom det var hejdå party så bjöds det hejvilt på alkohol. Det slutade med att jag låg över toan i några minuter. Sen var jag på topp resten av kvällen. Sjukt mycket på topp var jag. Drev med en kompis att jag hade pojkvän i Sverige sen två år tillbaka och att vi skulle flytta ihop då jag kom hem till Sverige(drömscenariot). Haha. Hans min var obeskrivligt härlig!
 
Bilderna från igår borde censureras. Hemska tider. Ni får lite bilder från i fredags istället då Aline bjöd hem mig på lite pannkakstårta och sleepover. Vi pratade med varandra i sömnen och jag hade varit sjukt arg på Alines täcke eller vad det nu var. haha. Roligt. I lördags så var vi på Ikea och lekte rövare. Hade sjukt ont i foten efter som att jag fastnade med foten mellan tåget och plattformen i fredags. Kunde knappt gå.
 
Nu ska jag sluta skriva onödiga saker och sova. jiihuuuuu
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

KnasHanna - vad söt du är! <3 och knäpp haha..kram /Erica

2012-12-10 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0