waahooo

Mitt liv är så jävla bra just nu! Förutom att jag är äckligt snussugen och lite bakis. Har inga kort från igår, men kul var det!! Lite sådär spontant. Kvällens roligaste var då Aline köpte vin och hon råkade köpa vin med kork istället för skruvkork. Så vi gick till en resturang och frågade om dom kunde öppna vinaren åt oss. Lite pinsamt, men vad gör man inte för lite vin. Jag tog 02.30 bussen hem(12 jävla franc........) och nu är jag pank igen. Måste spara pengar inför zürich open-air. Whoooppaaaaa. Är så taggad på livet alltsåååå. Förlåt, men jag har nog inte mått såhär bra sen.....typ.....studenten förra året. Så nu måste ni leva med happy Hanna. Wieieiiiii.
 
 
 
 
 
"If you were a dog, I would pet you right now". Det bästa komplimangen jag någonsin fått, ever.

Kommentarer
Postat av: Aline

lätt bästa!!

2012-08-05 @ 15:08:31
URL: http://alines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0