Vin och trojka vodka

Hängde i Bern ikväll med Aline(ovanligt) och med Isabel. Det var skittrevligt. Vi delade på en vinare på ett ställe som heter Turnhalle, jag köpte även en halloumipita som var ett totalt misslyckade. Har gått och suktat efter den där jävla halloumipitan i två månader och nu, då jag väl har råd så köper jag den och den smakar ollon. Eller okej, inte ollon, men den var i alla fall inte så god. Vi snackade där och sedan gick vi till cowboys och köpte lite mer alkohol. Nu är jag sådär härligt tipsy och jag har svårt att skriva på svenska. Tänker på engelska och skriver på svenska *jobbigt*. I alla fall så var det jättetrevligt(har redan skrivit det, men ändå). Höll på att somna på tåget och på bussen(fick åka gratis buss då busschaffören hade slut biljettpapper och han visste inte hur man bytte mohhaha zwei und zwanzig(stavas det så?) franc sparade jag där! yaay) 
 
Nu ska jag sova. Är ledig imorgon och då ska jag äntligen köpa produkter till min stackars hy. Ojoj som jag längtat.  Lite vichy och lite clinique. Hatar verkligen mina gener ibland, särskilt då jag ska köpa hudprodukter och smink. Endast det dyraste funkar och med min ekonomi resulterar det i en dålig hy. I-landsproblem, men ändå. Det är synd om mig. Ska även färga håret imorgon, kanske. Om jag orkar. Usch nu åskar det. Dog lite idag då åskan låg över Aarberg. Skrek helvete, fuck me framför min värdpappa. Han kollade frågande på mig och jag bad om ursäkt, men jag blev så himla rädd. Kunde inte hjälpa det. Han skrattade åt mig, som vanligt. Jag måste sluta vara så klantig och oansvarig. Som nu, öppnade fönstret med lyset igång och n har jag tre flugor här inne. Nice. 
 
 
Godnatt.
 
Två tjejer på banan för någon helg sedan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0