Varning för starka bilder och text.

Här kommer lite bilder från i helgen(snodde av dig Aline). Orkar inte he dom i ordning(vill ni se i ordning kolla Alines.blogg.se), jag är för trött och dessutom tror jag min dator håller på att kollapsa. Nice. Dör om den gör det
eftersom jag knappt har råd med deo heh. OK. bilder skulle jag lägga up. Varsegoda
 









För att göra en lång historia kort
- Förade på tåget, satte upp tältet i fyllan(restulterade i ett tält som nästan låg ner på marken då vi kom tillbaka efter konsert)
- minneslcka på fyra timmar(hej vin)
- dödens natt i ett blött tält i blöta kläder
- vaknade 8 dsuchade och drog in till Zürich och åt på donken och hade lite sightseeing
- drog tillbaka till festivalområdet och  kikade på lite band
- förade och hängde med våra tältgrannar( sa att svenska tjejer är horor och lätta på foten och gav dom falska förhoppningar mohaha)
- Spelade ölspel och jag förlorade såklart
- Shottade jäger
- Tiggde påse som regncape
- Fick pengar till en riktigt regncape av en fin kille
- dansade, satt på axlar som var en skräckförstjusad upplevelse
- hånglade lite i leran till Nero(bästa stunden på hela helgen)
- Fick fotmassage av en annan fin kille som var policestationdrunk(ett uttryck jag myntade)
- Grabbarna blev för fulla och för snuskiga(blev jämförd med en schweizisk tjej då jag visade min pryda sida) och jag och Aline gick till tältet 
- Vaknade 06.30 på morgonen av att två av grabbarna knackade på vårat tält och ville att jag skulle komma ut och umgås. Nej sa jag med en snäll röst och Aline skrek "FUCK OFF WE ARE SLEEPING" typ. 
- Vaknade vid 9 och sedan hängde vi i tältet, kände mig som en påse skit. Sminkade mig och kände mig genast piggare. Sen såg vi First Aid Kit och jävlar så bra dom var, viftade med våran svenska flagga och var med på stora skärmarna typ 156165ggr. Coolt. Jag älskade sverige.
- sen drog vi till donken igen och käkade jävel. Satan så gott det var. Sen blev vi mätta och la oss i en park inne i Zürich. Bossade med min sovvsäck och mina leriga solglajjor.
- Tog tåget hem och lekte lekar. Två trötta tjejer resulterar gärna i asgarv på ett smockfullt tåg.
 
Ja alltså, bästa helgen ever. Typ. Bra musik, bra häng, dålig mat. För mycket ravioli för min smak.
 
Nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag sedan ska jag möta upp Aline och en tjej som heter Isabel och umgås lite innan Isabel åker hem till Tyskland. Sjukt gullig tjej!
 
 
godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0