sånt där som bara händer mig

1. Gick ner i tvättstugan och fick skåda den största spindeln jag någonsin sett, skämtar inte då jag säger att den var mellan 7-10 cm i diameter, herregud. Höll på att kissa ner mig samtidigt som jag svalde kräks och höll in tårarna. Schweiz och deras jävla spindlar alltså. Men jag var tvungen att filma jäveln. Så det finns på film, snabb var han/hon/hen också.
2. Ana och Thomas bestämmer sig för att gå ner i tvättstugan på spindeljakt och ber mig vakta Emma i typ 10 min. Självklart vaknar ungen och blir helt hysterisk. Skriker och gråter och är galen. Jag får inte hålla i henne och jag får inte lägga henne i sängen, vad fan gör man liksom?
 
 
I alla fall så sitter jag nu i min säng och håller fortfarnde på att svettas bort, känner även att jag har en liten jävel på G just brevid läppen. Sådär lagomt till festival och som om man behövde fler. Blåmärken fulla benen och finnar fulla ansiktet, im so getting laid this weekend.MEN. För att vara lite positiva så måste jag tipsa om ett band jag har upptäckt - White Lies. SJUKT BRA. Dessutom är sångaren fräsch. Ska se dom imorgon hihihi, ska stå längst fram och kasta mina trosor åt sångaren. Kanske inte, men i tanken ska jag det
 
 
 
 
anledningar till varför jag fotade mig själv på toan(hatar, verkligen hatar sådana bilder så jag känner att jag måste förklara mig)

1. Det bästa ljuset i hela lägenheten
2. hade just sminkat mig samtidigt som jag skypade med Ina
3. lyssnade på musik efter jag skypat klart med Ina

 
åh shit, nu började det åska jävel här alltså WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0