omg

Jag är så jävla omsmart, tycker det är pinsamt då min värdpappa ser mig i trosor och tröja. Men jag lägger ut en bild på mig själv i det här på bloggen där hela världen kan se det. lol.
 
 
I alla fall. Den här dagen har varit sjuuuukt rolig! Aline kom hit vid 11 och sedan tog vi vårat pick och pack och började vandra. Men först gick vi på coop och handlade lite proviant(vårat kylskåp ekade), köpte en burk ravioli jävla gott det var. Sen så började vi gå mot skogen och oj vad vi vandrade i skog. Någon(nämner inga namn) blev jättebajsnödig och försökte bajsa ute i det fria. Men denna någon fick inte ro och fick knipa igen. Det blev två försöka bajsa-pauser för denna någon. Förstår inte varför jag berättar detta. Förödmjukande, samtidigt som det är otroligt otroligt roligt. 
 
 
Efter ca en och en halvtimmes vandring så nådde vi äntligen målet, trodde vi. Men vi råkade gå lite fel så det var bara att gå tillbaka. Frågade en söt herre om han pratade engelska(på tyska såklart, i'm the king) och han sa näe, men jag pratar högtyska och jag ba shit. Men vi förstod allt han sa (till och med höger och vänster) så vi hittade in till Lyss zentrum tillslut. Då vi väl kom fram så öppnade vi våra ravioli burkar och OJ, vilken tillfredställning för smaklökarna. Vi åt upp det, gottade med lite melon. Sen kollade vi i några affärer(kände mig som en fet ko ungefär, prova aldrig kläder veckan innan du/ni ska ha mens herregud) och sen gick vi till tågstationen. Åkte hem till Aarberg, handlade, åt middag(bröd keso avokado och rödlök omg så gott) och sen degade vi på mitt rum tills vi kunde åka gratis tåg. 
 
Tog tåget mot bern och gick till Starbucks och lyxade det lite. Aline spelade in en film, som förmodligen är det sjukaste filmen hon någonsin kommer få på mig. Jag sitter och äter en vattenmelon med ett sugrör och råkar göra det till, mer eller mindre, en sexlektion. Detta på engelska så alla förstår. Dumma svenskar.
 
I alla fall. Nu är jag hemma, tröttare än fan. Är även ledig imorgon. Fick typ värsta braiga idén att jag skulle ringa Ina och fråga om hon ville komma över, under dan. Men sen kom jag på att jag bor ju här. Så det sket sig. Min hemlängtan är sjuk.
 
Ledig tre dagar på en vecka, livet är bra ibland.
 
äh, nu ska  jag sova. Har inte lagt mig före 01.00 någon kväll senaste dagarna. Holyshit. Godnatt.
 
jag saknar mig pappa, världens bästa pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0