Monday

Måndag idag. 
sjukt seg efter helgens bravader. Fredag så hängde jag med Aline och i lördags bjöd jag på middag och sen var den party för hela slanten. Vi kom hem 06.30 och jag somnade nog inte förns 07.30 eller senare. trötthets-stadiet har liksom gått över där vid sju på morgonen. Somnade i alla fall tillslut och vaknade halv tio och trodde jag skulle dö av torrhet i munnen(drick aldrig tequila 02.00 på morgonen). Löpte till köket och hällde i mig litervis med vatten(överdriver lite) somnade om och vaknade klockan elva av att Aline väckte mig. "Du ville bli väckt klockan 11" nädu, det ville jag inte sa jag. Jag somnade om i typ en kvart, degade i soffan och sen gjorde vi oss klara och drig in till Bern för att möta upp en massa au pairer. Vi gick till ett bad som heter marzili och badade i Aaren. En tjej kunde tydligen inte simma så jag fick agera badvakt/livräddare där ett tag. Blev så jävla rädd och hade lust att skrika till tjejen att hon var dum i skallen som hoppar ner i en flod som är jätteström då hon inte kan simma, men jag behärskade min ilska.Ville ju inte verka elak liksom.
 
 
äsch, det var en bra helg. som dom flesta helgerna. Kunde dock ha skippat shotten med tequila för att skona den lilla bakfyllan jag hade. Tequila är aldrig bra.
 
Idag har jag jobbat i 14 timmar=Jättetrött.
 
Nu väntar harvey spector och mike ross på mig.
 
hejsvejs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0