"jag vill bara ha helg och hångla"

Idag har jag varit ledig. Skulle ta hand om Emma i typ 20 minuter idag, men hon bara skrek. Stackars liten sjuk bebis.

Följde med Emma och Thomas till läkaren och väl då vi satt inne med läkaren så sa han "nu vill jag prata ensam med Emma och Thomas" och jag ba 'visst, okej! och det visade sig att han hade frågat Thomas om jag hade någon medicin mot min acne haha. Skrattade på mig. Haha. Fortfarande väldigt kul. Han kan inte ha trott att jag var 20 år och kunde prata för mig själv haha. Det var i alla fall en snäll tanke som fick mig att tänka att jag måste måste måste, så fort jag får lön, gå till apoteket och köpa mig en riktig ansiktskräm, FÖR SÅHÄR KAN VI JU INTE HA DET. hahahaha. Stackars Thomas, han har ju ingen aning om vad jag käkar för mediciner hahaha

nu ska jag skypa med myntaren till min rubrik på detta inlägg!
vi ses

Kommentarer
Postat av: juliaapan

hahahha hanna, du och ditt liv är typ det roligaste och finaste jag vet, jag saknar dig!

2012-08-15 @ 22:46:08
URL: http://rineogline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0