Herre min ge

Emma är megasjuk och jag vaknar 08.30 av att hon skriker. Panikar, springer upp i endast trosor och en kort t-shirt och vem är hemma, jo min värdpappa. Höll på att skämmas ihjäl. Det visar sig att han ska vara hemma med Emma idag och lät mig sova. Skönt men pinsamt. Istället för att somna om så stiger jag upp och förbereder mig för en dag med utflykt till Lyss. Vi ska promenera genom skogen och försöka hitta. Kan bli spännande alltså!sen ska vi upp i något utkikstorn och titta på utsikten. Inte för att seeland(det heter så) har en massa fina berg. Men det kan ju vara fint ändå. Man ser tydligen alla småbyar häromkring.

Nu ska jag käka frulle, duscha och sen slänga ihop en matsäck. Mysigt.

Ungefär såhär såg jag ut imorse. Fast utan den sköna posen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0