En smärre livskris

Jag tar efter min kära vän Ina Andrén och får en smärre livskris. Alla(okej, inte alla) uppdaterar på facebook "blablabla har ändrat sin utbildning till blablabla" och det mina vänner, det ger mig lätt andnöd. Även uppdateringarna "blablabla är i ett förhållande med blablabla" herregud. Jag kommer dö singel och outbildad. Det mina vänner är dom tankarna jag kämpar mot idag. Kan bero på att jag är ensam hemma och är lite smådeppig. Längtar tills imorgon, jobbar och sedan tar jag mitt pack och drar mot zürich för lite sex,drugs and rock n' roll. Längtar efter lite sånt. Alltså inte bokstavligen. Men jag längtar lite efter att få leva rövare. Allt för länge sedan nu känner jag. 
 
Något jag även kommit på idag är att jag är en hopplös romantiker. Det måste jag sluta upp med. I wan't somebody that will sweep my of my feet. Men har insett att det kommer aldrig hända. För att få saker att hända måste man ta saken i egna händer. Jävla jobbigt alltså. Eller kanske det händer, då man träffar den rätta. MEN NÄR FAN TRÄFFAR MAN DENNE RÄTTA PERSON DÅ? Jag ska sluta. Alltså sluta oroa mig inför framtiden. Istället för oroa mig inför framtiden ska jag leva i carpe fucking diem. Mitt favoritcitat(sarkasmen som pratar). Jag hatar carpe diem. Åh gud jag svettas. Inte lite heller och idag är det en kall dag. Hoppas dock på värme och inget regn i helgen. Väderprognoserna säger att det ska bli kraftigt regn på lördag, Fuck me säger jag bara. Fuck me(inte bokstavligen, snälla. Skulle vara lite jobbigt om alla mina läsare fuckade mig samtidigt. hahahahahahahaha herregud, vad är det för fel på mig?? gang-bang of mordor säg ja ba haha). Regnar det lägger jag mig på marken och gråter. Tycker synd om dig Aline som kommer måsta dra med mig om det regnar. Och nu låter jag som en negativ och bitter person som vi inte gillar. Ska sluta med det också. Ska sluta vara så jävla bitter och negativ. Fast egentligen är jag inte det. Bara ibland, typ som nu. 
 
Städa var det ja, städa. städa, handla, tvätta och stryka. Oh lord. Jag måste sätta igång NU. 
 
 
Hejdå från borderline-Hanna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Livkrisaren i skell

Hahahahahahahahahahahahahahah jag dör Hahaha gangbang??? Btw var försvann allt det kloka (sjukt kloka faktiskt) som du försökt banka i mig?? Du kan trösta dig med att jag även måste lägga till fet på min lista. har fått slänga 3 jeans jag haft i garderoben jag trodde passade men inte ens går över låren så jag satt mig och åt glass, en liter för att vara exakt...

Svar: hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag döööör ina.............dämta fetångesten med glass, bra Ina bra.
Hanna Berglund

2012-08-23 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0