Bite me

Skulle göra en tidig kväll, ikväll. Det gick åt helvete då jag blev sur(jag blev verkligen skitsur mamma) på mamma för att hon chattade med folk på facebook medans hon pratade med mig på skype. Jag ska aldrig mer dricka två dagar i rad. Skämtis, jo det ska jag. Säger bara såhär nu för att jag har hemlängtan, dagenefterångest(fast tvådagarefterångest) och jag är trött men kan inte sova. Vill ba ligga på ett manligt bröst och gråta lite. Ska det vara så jävla svårt va. Lyssnar även på Aerosmith(såg Oprah's next chapter där steven tyler var med, sångarn alltså.) och känner mig hjärtekrossad. haha. Måste rycka upp mig lite känner jag. 
 
Nästa helg åker jag till Portugal i två veckor, Ina kommer ner och det ska bli så jävla ollonskönt ska ni veta. Sol, bad och sin bästaste kompis. Man kan ju inte be om mer alltså. Nästa månad är det bara 3 månader kvar tills jag sätter fötterna på svensk mark igen. Gud vad jag längtar och får andnöd samtidigt. Tänk om jag inte hittar någon lägenhet eller jobb. Vägrar bo hemma en längre tid. Jag vet inte ens om jag vill bo i Skellefteå. Plugga? Ja, kanske. 
 
 
Nu ska jag sluta babbla och sova. Jobb imorgon och jag ska vädra ur tältet *taggad tjej*. Sa jag att jag tvättade mina kläder(festivalkläderna) först i 1.40h och sedan i 1 h . Nästan tre timmar. Dom luktade jävel efter första tvätten så jag körde en gång till och nu luktar dom någorlunda i alla fall. Var tvungen att slänga min parfymflaska också och min deodorant är slut och jag har inte råd att köpa en ny. Livet som AuPair är fan inte lätt. Tur att tjejer aldrig luktar svett. Klarar mig utan deo i några dagar i alla fall. Nä men här sitter jag och pratar om mitt armhålesvett. Välkommen.
 
Åh gud, godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0