Tillåt mig att skratta

Okej såhär
Åkte till Lausanne, gick till svenska kyrkan, det visade sig att det inte var någon förbannade aupairträff. Bröt ihop i krokodiltårar(kompis det går bra nu). Åkte till Lausanne flon, för att sedan transportera mig till st sulpice, jag går ut ur stationen och vad ser jag?? Jo om inte linnea och Michaela, två aupairer, som hänger med två fransmän. Så istället för att åka hem och sova så gick vi till en uteservering och drack öl(inte jag) och vin(jag). Nu är jag hemma och ser en lapp på golvet där det står att mina värdföräldrar har letat mig(tiden sprang iväg fort) haha. Gud. Måste bara skratta lite. Hahahaha

I alla fall. Är lite på pickalurven då matitaget inte varit det största idag. Men nu ska jag sova och sen vakna och jobba ännu en dag.

Hörs(läses?) imorgon readerz



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha det var så sjukt!! Men det var trevligt. Hoppas att det röda vinglaset gick ner och att du får det bra i Zürich :D

2012-04-20 @ 15:18:40
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0