Skön måndag

Har varit ledig hela dagen. Skköööönnnnt. Fick lön idag också. Ännu mer skönt. Nu kanske jag kan unna mig en fin klänning från H&M. Kanske. Måste i alla fall in på torsdag och köpa en ny bikini. Perfekt att jag är ledig då och har tyska på kvällen, två flugor i en smäll! pang.
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska vara uppe till 01.00 och se BB eller om jag nu ska ta mig något att käka och sedan lägga mig och sova. Jag blev jättehungrig nu. Jättejobbigt. Imorgon har jag fått i uppdrag att storhandla. Haha. Kan bli spännande. Då man släpper lös mig i en affär så kan det bli vad som helst, pappa du vet hur det är att handla med mig. Havregryn och lingonsylt ska inhandlas i alla fall. Satanes så gott. Gjorde en episk middag idag. Trodde att det skulle smaka balle men jäsiken det smakade gudomligt. Quinoa med färsk persilja och kyckling med en massa grönsaker. Sjukt gött. Quiona är underskattat. Mycket godare än bulgur och couscous. Dessutom är det sjukt nyttigt enligt internet och vi alla vet ju att det som skrivs på internet är sant.
nu måste jag äta något. Detta är ohållbart. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0