skämtis

Ska inte sluta upp med detta. Jag har bara en liten deppisperiod i mitt liv. Kan nästan kalla det en livskris. Ni vet, Hannas vanliga kris. Har ingen man och tror att livet är slut om två år. Typ. I alla fall. Jag har en massa kul att skriva men eftersom att jag är en aningens deprimerad så orkar jag inte. Denna förbannade långdragna förkylning bidrar inte till en mer happy hanna så att säga. Dessutom regnar det. fyfan för regn.
Nästa vecka börjar min tyskakurs. hohihohihohi EXCITING STUFF.

Kommentarer
Postat av: Sven G

Känner igen mig i mycket av det du skriver och känner, ffrån den tiden då jag för "några" år sedan var i Tyskland och jobbade i ett halvår. Ibland kände man sig som "värdens ensammaste" och längtade hem, och i nästa stund kunde det kännas riktigt bra. Men det var en väldigt nyttig erfarenhet och man fick en stärkt självkänsla av äventyret, och det tror jag du kommer att känna också.

Bra kämpat Hanna!

Kram

2012-04-12 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0