pjuh

Jag har jobbat 13h idag. jestunes alltså. Jag orkar inte ens prata. Har fotat idag också. Men dom som inte har instagram SKYLL INT PÅ MIG. Det är jobbigt att lägga in bilder, ok? Särskilt då man är dödare än döden själv. Imorgon börjar min tyskakurs. SWEET! Är lite nervös, men inte så mycket. Är mest nervös över att hamna utanför i klassen. Inte för att jag tror jag kommer göra det. Men man vet aldrig. Mina olika roller i olika grupper slutar aldrig förvåna mig. Jag är som en kamelont(stavning). Nu säger jag inte att jag har olika personligheter i olika grupper, utan att bara i vissa grupper så är jag mer blyg än i andra.
Äh. Nu ska jag käka rösti med köttfärssås! Skön kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0