Och här sitter jag..

...och ser snygg ut. Seterra fick sig inte en omgång. Var så dålig att jag nästan började skämmas över min existens så jag stängde ner programet och låstades som att inget att hänt. Packade ner mina känslor i en teenytiny box och stängde igen. POFF. Jag var bäst på geografi på mellan/högstadiet.
I alla fall. Har pluggat tyska i två timmar idag. Var duktig och gjorde en massa extra arbete. Om jag känner mig själv rätt så kommer denna tagg att hålla i sig i ungefär två veckor sen kommer jag att vara less. Jag hoppas att jag får sitta brevid irländaren imorgon också. HIHI.
Nu ska jag ner i tvättstugan och kolla om min tvätt har torkat. Satans jobbigt att dom inte har ett torkrum. Allt måste lufttorka och det tar typ 3 dagar. I-landsproblem så att säga.
Imorgon drar mitt mission springa 5km på 25 minuter igång. Det ska sedan utvecklas till 1 mil under en timme. Men det blir väl någon gång i sommar skulle jag väl tro. 5 km är ett lagomt mål att börja med, att ens ta sig runt en sådan bana så att säga.
Nu måste jag ta tag i den där tvätten.
Mein name ist Hanna. Ich Whone in Aarberg und ich kommen aus Schweden.  Okej, säkert 13 olika gramatiska fel där. Men i don't give a fucking fuck.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0