Mammaträff

Lek/mamma-träffen i Bern var ju najs. Kände mig lite missplacerad. Men Emma trivdes i alla fall. Dog av hunger när jag kom hem. Hade inte ätit något ordentligt på 9 timmar. Endast ett stackars majsknäcke. Jag hade så ont i magen att jag höll på att börja gråta/spy. Jag har fortfarande ont. Nu är jag trött. Råkade skypa med Ina till 02.00 igår natt och jag steg upp 06.00. Dessutom har det varit en körig dag. Kom i alla fall överrens med morsorna där borta. Alla hade jättesöta barn. Fast ett var jättefult(sorry, men det var verkligen inte vackert) och jättestörande. Men dom andra var så himla söta, kramade på Emma och skrämde mig stup i kvarten. Vi åkte dessutom tåg till america, DET NI!
Nu är det dags för lite BB snart och sen ska jag sova. Min säng är bäst. Förutom min underbara säng hemma, saknar den lite.
åhh mamma kommer om en månad<3 <3 <3 sen åker vi hem tillsammans till Skellefteå/Övik. åhhhh jag ska pussa på alla(beware folks).

Kommentarer
Postat av: mamma

å mycket kommer vi att pussa på dig då:)

2012-04-16 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0