Jag dör

Jag dör av tristess. Skype? Någon? . Add me;);););) hannaberglund92. Nä men ok. Det har gått en dag utan dator eller socialt umgänge och jag håller på att bryta ihop. En och en halv dag kvar. Ska vara uppe länge inatt så att morgondagen blir kort hehehe.
Jag saknar lilla Emma faktiskt. Hon visar kärlek. Hon tycker om mig. Tror jag.

Kanske ska mumsa på lite spanska oliver nu. Det vore gott. Oliverna jag och Emmy åt på ett litet torg var megagoda. Marinerade i vitlök. Ahh. Måste ha oliver.

Sen ska jag kriga med internet och se något på svtplay. En jävla tur att man har en iPhone i alla fall <3<3<3


Puss på er alla mina vänner, stora som små, pojkar som flickor, hundar som katter..ja ni fattar.
Saknar er allihopa<3<3 längtar tills i sommar då vi ses:):):):))):)):):)))):))):))))):):):):))):))):):)/):)):):):)):):)):)):):)))))


Kommentarer
Postat av: Sven G

Är du rastlös kan du förslagsvis springa uppför ett berg två ggr ;-) eller det kanske räcker med en kortare promenad, så kommer det att kännas bättre...

Jättefin bild på dig!

2012-04-10 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0