i valet och kvalet

Frågan är om jag ska komma hem i Oktober eller söka en ny familj? Eller? Jag vet inte. Jag börjar känna hopp om livet igen. Men jag vet inte om jag trivs så bra här i lilla Aarberg. Onödigt mycket tågåkande över allt. Hade varit bättre om jag bott i någonstans där det finns direkttåg överallt så man kan åka någonstans utan att behöva byta tåg tretton miljarder gånger. Det känns ungefär som att jag väntar hela tiden. Väntar på tåget, väntar på att Emma ska vakna osvosv. Vet inte. Eller ska jag stanna här i Aarberg och se vad som händer? Så otroligt najs att vara så fri som jag är, men fortfarande obehagligt. Eller ska jag åka och vara au pair i London? Eller? alltså. Det är svårt det här. Eller åka hem och plugga i stockholm, umeå eller göteborg? Eller åka hem, spara pengar och flyttt
Jag vet verkligen inte vad jag vill göra av mitt liv.
såhär känner jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0