För helvete Carola

Jag stör mig så frukansvärt på Carolas adoption. Visst jättefint och blablabla. Men denna adoption är ju som ett stort pressjippo. Skulle aftonbladet skriva om varenda adoption som sker i sverige så skulle det inte stå om annat än adoptioner. Fyfan. Jag blir så anti kändisar som gör allt för att få lite publicitet. Inte för att jag tror att hon adopterar för att få publicitet det skulle vara hemskt. Men hon utnyttjar det ju. Skulle jag vara Carola skulle jag inte göra några intervjuer förns jag i alla fall kommit hem.
Sen tror jag det var lite osmart att rengöra min dator med aceton. Plasten har liksom blivit lite vit här och var.
Äsch. Har hängt lite i Bern idag. Najs stad. Ska dit nästa helg också. Hittade en fruktansvärt äckligt fin klänning som jag bara måste ha. Den var lite dyr. Men. Ja. Jag måste ha den. Perfekt till i sommar. Gud får typ hjärtklappning då jag tänker på den. Likadant då jag tänker på forever 21 och deras utbud på kläder. Fis alltså.
Nu ska jag se de sista avsnitten av new girl(världens bästa serie).

Kommentarer
Postat av: majsoo

du är så fin!!!!

2012-04-14 @ 19:24:10
Postat av: mamma

finhanna!

2012-04-15 @ 09:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0