Fett hår och flingor med mjölk

Jag har just duschat mitt hår. Det var väldigt fett och äckligt. VILL JU SE FIN OCH FRÄSCH UT PÅ KURSEN :P
Min värdmamma sa idag - Då du kommer hem kommer du ju kunna skaffa barn. Du är ju mer påläst än vad jag är. DUKTIG HANNA. (har inget liv om dagarna så jag sitter och läser om barn, fast det har jag redan skrivit för ett tag sen).
Nu har jag ätit mellanmål/middag - Flingor med mjölk. Det är typ det enda jag äter känns det som. Frukost, lunch och ibland till mellanmål. Måste köpa havregryn alltså. Och lingonsylt. Och keso. Keso med rödlök på hårdbröd. MJAO så gott.
Nu ska jag fixa mig littegran. Tåget går 17.19. Yeah.
Later dudes.
i'm sexy and i know it dudmdududddudm. blöt hund.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hell yeahhh!!!

2012-04-24 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0